Kumpulan Tentang Resep Masakan Lengkap

Sabtu, 18 Juli 2020

Cara memasak Ayam Goreng Berempah cara saya

Ayam Goreng Berempah cara saya ~ memang saat ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan ide. Selanjutnya merupakan gambar mengenai Ayam Goreng Berempah cara saya yang dapat kamu jadikan wawasan.

Ayam Goreng Berempah cara saya kamu dapat membuat Ayam Goreng Berempah cara saya mengfungsikan 5 bahan 4 langkah. Berikut langkah-langkah untuk membuatnya.

Bahan-bahan untuk memasak Ayam Goreng Berempah cara saya

  1. Kamu butuh Ayam bahagian mana pun boleh (saya ambil bahagian paha).
  2. Anda perlu Pes Soto jenama Mamaizz (boleh google pes soto mamaizz).
  3. Sediakan juga Serbuk Roti (Bread Crumb) banyak agak-agak.
  4. Persiapkan Secukup Rasa Maggi banyak ikut suka.
  5. Sediakan juga Minyak untuk menggoreng.

Langkah cara memasak Ayam Goreng Berempah cara saya

  1. Basuh bersih ayam, dan kerat-kerat isi ayam seperti dalam gambar..
  2. Ambil agak-agak sebahagian banyak pes soto dan oleskan ke isi ayam tadi hingga sebati. Perap dalam setengah jam..
  3. Selepas di perap. Salut ayam tadi dengan serbuk roti dan Goreng dalam api yang kecil..
  4. Pes Soto jenama Mamaizz. Boleh google pes soto mamaizz.

Begitulah pembahasan Ayam Goreng Berempah cara saya terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan situs ini bermanfaat suport kami dengan cara share postingan artikel website ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga menandai halaman blog ini dengan judul Ayam Goreng Berempah cara sayapostingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga artikel ini bersumber dari https://www.cookpad.com

0 komentar:

Posting Komentar

Label