Kumpulan Tentang Resep Masakan Lengkap

Selasa, 16 Juni 2020

Resep Kek Batik (merry-go-round)

Kek Batik (merry-go-round) ~ memang waktu ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang telah terbiasa menggunakan internet di gadget untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan contoh. Seterusnya merupakan gambar berkaitan dengan Kek Batik (merry-go-round) yang dapat sobat jadikan inspirasi. Bukan sekadar kek batik, namun resepi yang dikongsikan kali ini cukup memukau pandangan mata. Gabungan cheese dan coklat Cadbury, satu letupan rasa dalam. Do you know, you can eat Kek batik klasik yummy for tea time, when you whole famliy gathered.

Kek Batik (merry-go-round) Masukkan butter dalam kuali atau periuk dan cairkan dengan api perlahan/kecil. Masukkan biskut merry yang dah dipatah-patahkan tadi. Fast Moving Chairoplane with motion blur gaianst a blue sky. anda dapat memasak Kek Batik (merry-go-round) mengfungsikan 9 bahan 9 langkah. Inilah step by step untuk membuatnya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Kek Batik (merry-go-round)

  1. Anda perlu 450-500 g Biskut Marie.
  2. Anda Memerlukan 1 cawan Gula.
  3. Anda butuh 1 cawan Serbuk koko.
  4. Anda perlu Milo 3-4 sudu.
  5. Siapkan juga 250 g Buttercup.
  6. Persiapkan 1 tin Susu cair.
  7. Anda membutuhkan Garam secubit.
  8. Anda butuh 1 tbsp Esen vanilla.
  9. Silahkan kamu siapkan Telur 2-3 biji.

Photo "Merry-go-round" can be used for personal purposes according to the conditions of the purchased Royalty-free license. Get out the fluted tube pan and a pretty doily for a Merry-Go-Round Cake! Watch how to make this birthday party-perfect Merry-Go-Round Cake. A merry-go-round begins to rotate slow and steady to a bygone song of the past.

Step by step cara memasak Kek Batik (merry-go-round)

  1. Biskut Marie dipatahkan dua bahagian, asingkan..
  2. Telur 2 biji dipukul, asingkan..
  3. Gula, buttercup, serbuk koko, Milo, susu cair, garam, esen vanilla, dalam periuk. Panaskan & adunan dicairkan..
  4. Setelah sebati, masukkan telur. Sambil kacau adunan. Teruskan kacau supaya telur tidak berketul..
  5. Selepas beberapa minit, masukkan kesemua Biskut marie. Tutupkan api..
  6. Sebatikan adunan supaya bersalut dengan Biskut Marie..
  7. Sediakan loyang, letakkan adunan ke dalamnya..
  8. Tekapkan adunan, taburkan manik2 hiasan di atasnya..
  9. Setelah sejuk, masukkan ke dalam peti ais. Sedia untuk dihidang lepas semalaman 😎.

A flashback of the glee and joy of young Cookies running towards the merry-go-round plays before wistful eyes. If only it could turn for eternity. A dream to be a part of the happiness and laughter of children has manifested. A wide variety of merry go round options are available to you Title: 회전목마 / Hoejeonmokma. Also known as: Merry Go Round / Wooden Horse Carousel.

Begitulah pembahasan Kek Batik (merry-go-round) terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan situs ini bermanfaat suport saya dengan cara share postingan artikel website ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga mem-bookmark halaman blog ini dengan judul Kek Batik (merry-go-round)artikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com

0 komentar:

Posting Komentar

Label