Kumpulan Tentang Resep Masakan Lengkap

Jumat, 29 Mei 2020

Tutorial memasak Kek Keju Strawberi

Kek Keju Strawberi ~ memang saat ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di smartphone untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Berikutnya merupakan gambar berkaitan dengan Kek Keju Strawberi yang dapat sobat jadikan inspirasi. Meraikan dengan kek keju strawberry eksotik ini. Bunga untuk Kuta menawarkan sama hari bunga penghantaran untuk Kuta pada kadar yang sangat rendah. Kek Keju Meleleh Original dari Chef Sanif untuk kawasan Bandar Baru Bangi & Putrajaya.

Kek Keju Strawberi Teknik Menghias Kek Tutorial Perhiasan Kek Idea Menghias Kek Cawan Tart Membakar. Pencuci Mulut Tanpa Perlu Membakar, Aising, Jus. Gum Paste, Resipi Kek Cawan, Kek Keju. anda mampu memasak Kek Keju Strawberi memakai 14 bahan 4 langkah. Inilah langkah-langkah untuk membuatnya.

Bahan-bahan untuk memasak Kek Keju Strawberi

  1. Sediakan Atas kek keju.
  2. Anda butuh 500 gm keju Tatura @Philapedia.
  3. Sobat juga memerlukan 2 biji telur.
  4. Silahkan kamu siapkan 1/2 tin susu pekat manis.
  5. Anda butuh 1 sudu kecil esen vanilla.
  6. Kamu perlu Dasar kek.
  7. Sediakan 6 keping Biskut Marie.
  8. Sediakan juga 1 sudu besar butter.
  9. Sediakan Hiasan.
  10. Kamu butuh Strawberi.
  11. Silahkan kamu siapkan Coklat stick.
  12. Selain itu juga tambahkan Coklat rice.
  13. Silahkan sobat persiapkan Coklat chips.
  14. Siapkan juga Topping Strawberi.

Jika ya, resipi ni anda kena cuba. Biarkan kek sejuk sepenuhnya sebelum dikeluarkan. Basque Burnt Cheesecake boleh dihidang bersama strawberry compote atau dimakan. Baru-baru ini, dia datang dengan resipi baru untuk kek keju dan kini dia mahu sila anda.

Langkah cara memasak Kek Keju Strawberi

  1. Panaskan oven suhu 180 darjah celcuis selama 10 minit. Hancurkan Biskut Marie. Cairkan butter lalu gaulkan sebati dengan Biskut Marie. Sediakan loyang 6 inci dan lapikkan dengan kertas minyak. Masukkan pula Biskut Marie lalu ditekan padat. Bakarkan selama 5 minit..
  2. Masukkan keju yang bersuhu bilik ke dalam mangkuk adunan lalu putarkan hingga sebati. Masukkan pula susu pekat manis gaul lagi sehingga rata. Masukkan telur dan esen vanilla lalu putarkan sampai sebati..
  3. Masukkan adunan ke dalam loyang. Balutkan loyang kek dengan aluminium foil. Sediakan loyang 4 segi leper yang diisikan separuh air lalu masukkan loyang kek. Bakar selama 50 minit @sehingga masak..
  4. Renggangkan pintu oven selama 10 minit. Hiaskan kek lalu masukkan kek ke dalam peti sejuk semalaman. Kek Keju Strawberi siap untuk dihidangkan. Selamat mencuba guys 😍..

Menjadi dapur dengan Kitty, dan membantu ia untuk menjalankan segala tindakan. Kek literally translates to lol on World of Warcraft. When someone from the Horde side types lol in /say, members of the alliance side see kek instead. FARISHA menyediakan kek keju mangga yang terkenal di kedainya. Bahan-bahan Resepi Kek Keju Blueberry Meleleh.

Begitulah pembahasan Kek Keju Strawberi terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan blog ini bermanfaat suport kita dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga menandai halaman website ini dengan judul Kek Keju Strawberipostingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga postingan ini bersumber dari https://www.cookpad.com

0 komentar:

Posting Komentar

Label