Kumpulan Tentang Resep Masakan Lengkap

Senin, 02 Maret 2020

Resep Kek kukus milo mudah !

Kek kukus milo mudah ! ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang telah terbiasa menggunakan internet di gadget untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan ide. Selanjutnya merupakan gambar berkaitan dengan Kek kukus milo mudah ! yang dapat Anda jadikan inspirasi.

Kek kukus milo mudah ! anda dapat memasak Kek kukus milo mudah ! memanfaatkan 3 bahan 3 langkah. Inilah langkah-langkah untuk memasaknya.

Bumbu dan bahan untuk memasak Kek kukus milo mudah !

  1. Sobat juga memerlukan 1 cawan milo.
  2. Silahkan sobat siapkan 1/1 /4 cawan susu pekat.
  3. Selain itu juga tambahkan 4 biji telor.

Intruksi cara membuat Kek kukus milo mudah !

  1. Masukkan telor 4 biji dan gaul sehingga iaa kembang sekembang hatimu hahahaha..
  2. Masukkan susu pekat dan gaul lagi sehingga sebati seperti sebatinya cinta kita..
  3. Masukkan milo dan gaul lagi sehingga sebati lalu masukkan ia kedalam loyang dan kukus selama 30-40 minit jer. mudah sangat gaisssss !.

Begitulah pembahasan Kek kukus milo mudah ! terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel blog ini bermanfaat suport kita dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga menandai halaman blog ini dengan judul Kek kukus milo mudah !postingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga artikel ini bersumber dari https://www.cookpad.com

0 komentar:

Posting Komentar

Label