Kumpulan Tentang Resep Masakan Lengkap

Minggu, 29 Maret 2020

Resep Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

Kek Kitkat Milo kukus versi PKP ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, salah satunya kamu. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di gadget untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Selanjutnya merupakan gambar mengenai Kek Kitkat Milo kukus versi PKP yang dapat Anda jadikan inspirasi. I'm glad if you keep supporting this channel. Resepi Kek Milo Kukus Mudah Dan Sedap Ikut Sukatan Cawan Resepi ni lebih kurang resepi kek coklat kukus yang pernah saya buat sebelum ni.

Kek Kitkat Milo kukus versi PKP Aneka Resepi Viral. assalam ada x resepi kek boba versi kukus.klu ada blh x kongsi resepi. Cara membuat resipi untuk mangkuk milo kukus: Resepi Kek Milo Kukus Sukatan Cawan. Mengapa anda begitu mahir? ini dikeranakan kek milo tidak terlalu banyak menggunakan bahan dan bagaimana menjadikannya terlalu mudah. kamu mampu memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP memanfaatkan 5 bahan 3 langkah. Inilah cara anda untuk membuatnya.

Bumbu dan bahan untuk memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

  1. Sediakan juga 1 Cawan Milo.
  2. Kamu perlu 2 Biji Telur.
  3. Kamu siapin 1 Sb Susu Pekat.
  4. Kamu perlu 1 Sk Esen Vanila.
  5. Persiapkan 1 Batang kitkat.

See more ideas about Cake recipes, Steamed cake and Food. ZULFAZA LOVE COOKING: Kek Buah (versi bakar dan kukus). Kek kukus ini walaupun mengambil sedikit. Untuk resepi kek kali ini,jika anda tidak mempunyai oven pun boleh buat sebab ini ialah kek milo kukus.

Step by step cara membuat Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

  1. Blendkan kesemua bahan2 kedalam blender. Dengan kitkat2 skali i blender tau. Tp kalau korang nak dia ketul2 crunchy2 tak payah la blend kitkat tu. Patah2 kan tabur je atas adunan tu..
  2. Kukus Selama 30 minit. Pastikan tutup yaa..
  3. Selepas 30 minit cucuk kek menggunakan garfu. Jika tidak melekat tandanya sudahh masakkkk. Tgk sis buat. Berapa kali tah aku cocok2 hahah.Ok Shiiiappppp.😋😋😋.

Resipi asal guna dua bahan saja iaitu Milo dan telur. Kreatif tak kreatifnya resepi ini boleh jadi menu petang yang enak. Cara Buat Kek Kukus Minyak Moist Sukatan Cawan. Sebelum masukkan dalam pengukus, pastikan air telah betul-betul As Salam, Agar-Agar Lapis Milo Yang lembut dan Sedap Resepi Sukatan Cawan. kali ni akak bawakan resepi kek milo yg awesome ni untuk korang. ok tu je. description pendek sebab akak tak tau nak tulis ape. hehe. Help us grow by removing adBlock.

Begitulah pembahasan Kek Kitkat Milo kukus versi PKP terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel website ini bermanfaat suport kami dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga menandai halaman blog ini dengan judul Kek Kitkat Milo kukus versi PKPpostingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com

0 komentar:

Posting Komentar

Label